星期二, 11月 21, 2006

童真永遠係最開心!!


近排多方面既事令我真係覺得好?,但每日返到屋企時,只係見到仔仔訓了,
有時真係好抱下佢攬下佢;好多人講:小朋友到左二至三歲就係最好玩既時候...
現在真係體會到小朋友既童真,同父母與子女之間既童真^^

2 則留言:

11:14 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

嗯!雖然做父母責任重大,又緊張,又煩瑣!但只要見到BB時,真係乜都唔記得晒,全情投入,自己亦係最幸福的時候,依家真係覺得乜野都唔重要,眼前只有BB同屋企!僮僮仲細,仲要等多兩年先到亨仔依家咁大,但我己經預計倒亨生依家做爸爸的心情,又開心又擔心!做我地依行,我都知時間上真係好難就!我都有同感,好多時見到BB??都仍然好想培?佢,因為無乜時間見到,我依家BB畀??照顧,我唯有朝朝返去見?佢,都會抱?佢!我都睇書講,小朋友同番同年齡的小朋友玩,學野係快D同埋會開朗D!總之大家都努力啦!^^小朋友都健健康康,快高長大!

 
9:54 上午 , Anonymous 匿名 說...

我都想用Google 廣告賺錢呀! 希望大家幫幫忙!

您好! 多謝和慶幸能到此留言, 希望大家也支持Ultimate Diligence Blog, 互助互利, 多謝支持, 萬分感激, 一百萬個thank, thx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ultimate Diligence Blog

http://ultimatediligenceblog.blogspot.com/

這裡有很多各種類型的資訊和文章, 其中包括有新聞(News), 投資(Investment), 籃球(NBA), 遊戲(Game), 電腦(PC), 手機(Mobile Phone), 電子產品(Electronic Product), 聖經金句(Bible Golden Verse), 基督教連結(Christianity Link)等, 大家記得多d入來睇吓和支持, 感激不盡! Thank you very much!

我都想用Google 廣告賺錢呀! 希望大家幫幫忙! 你們的一點click, 已是最大的支持了, thx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁